Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
Rezerwuj
left
right
Wyczyść
Wybierz date przyjazdu

Recepcja
+48 75 784 71 55
Biuro
+48 75 781 43 02
Email
recepcja@zlotypotokresort.pl
Adres
ul. Złoty Potok 42, 59-820 Leśna


Chcesz spędzić spokojny urlop, a może masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami, z chęcią udzielimy wszelkich informacji.

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, Złoty Potok Resort ma obowiązek stosować standardy ochrony małoletnich, a w szczególności ustalić tożsamość małoletniego i jego relację z dorosłym z którym przebywa w obiekcie na podstawie aktualnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty/paszport/legitymacja szkolna/legitymacja przedszkolna).

Z góry prosimy o wyrozumiałość wobec naszego personelu, który zgodnie z ww. nowelizacją został zobowiązany (pod groźbą kary) do identyfikacji relacji między dzieckiem a osobami, z którymi pojawia się ono w obiekcie, ale również realizuje to zobowiązanie przede wszystkim w trosce o dobro Państwa dzieci i Ich bezpieczeństwo.

Najczęściej zadawane pytania

może znajdziesz odpowiedź na swoje

Czy możliwy jest wstęp na teren ośrodka przez gości zewnętrznych?Wstęp na teren ośrodka dla gości zewnętrznych jest możliwy po uiszczeniu opłaty 10zł/osoba, 10zł/parking (w sezonie letnim). Zimą opłaty nie obowiązują.
Czy Internet w ośrodku pozwala na swobodne surfowanie po sieci?

W chwili obecnej nasza sieć podłączona jest do STARLINKA (Internet satelitarny), co pozwala na swobodne surfowanie w przestrzeni internetowej.

Internet dostępny jest dla naszych gości na całym terenie ośrodka – przestrzenie ogólnodostępne oraz domki/pokoje. Przy dużym obłożeniu ośrodka naturalnie spadek prędkości może być delikatnie odczuwalny.

Czy można przyjechać z pupilem?Oczywiście, zwierzęta są u nas akceptowane, obowiązuje jednak opłata 30zł/doba. Należy również przestrzegać regulaminu pobytu ze zwierzakiem.
Ile miejsc noclegowych znajduje się w Państwa obiekcie?Nasz ośrodek dysponuje maksymalnie 150 miejscami noclegowymi (nie wliczając parceli na polu namiotowym).
Czy można zrezygnować ze śniadań, gdy są one w pakiecie?Niestety nie ma takiej możliwości, ceny podane w cenniku są stale przez nas aktualizowane, aby mieć pewność, iż na naszej stronie otrzymają Państwo najlepszą ofertę spośród wszystkich serwisów rezerwacyjnych.
Dokonałem rezerwacji, czy na miejscu obowiązują mnie jakieś dodatkowe opłaty nieuwzględnione w koszcie pobytu?Do zapłaty na miejscu obowiązuje jedynie opłata miejscowa, która jest należna gminie Leśna. Wynosi ona 2zł/osoba (przy pobycie powyżej doby).
Do pobytu w domkach doliczyć należy opłatę za energię elektryczną w przeliczeniu 2zł/1kWh.
Czy pokoje posiadają balkon?Niestety ze względu na konstrukcję budynku, żadne z naszych pokoi nie posiadają balkonu.
Czy w domkach/pokojach są ręczniki?W każdym pokoju są ręczniki, w domkach należy wyposażyć się w nie we własnym zakresie.
Czy na terenie ośrodka jest parking? Czy jest on dodatkowo płatny?Na terenie ośrodka jest bezpłatny parking dla gości z wykupionym noclegiem. Osoby z zewnątrz obowiązuje opłata 10zł/auto.
Czy na terenie ośrodka dostępna jest pralka/suszarka?Dla gości dostępne są dwie pralki, z ktorych można skorzystać po uiszczeniu opłaty w recepcji. Cena za usługę wynosi 15zł lub 20zł z uwzględnieniem kapsułki. 

Złoty Potok Resort

Znajdź nas na mapie

Lokalizacja

Znajdź nas na mapie

Obiekt położony z dala od miejskiego zgiełku. Odwiedź nas i zrelaksuj się w otoczeniu natury.


Znajdź nas na mapie